Onsdagstrening
Postet av Melhus Idrettslag den 27. feb 2022

Vinterferien er over og sesongstart nærmer seg med stormskriftt. Med snøskavlene så virker det som barmarksføret er langt unna. Viktig å holde kontinuitet nå.Selv med masse utbygging og sperringer prøver vi igjen med O-løp i sentrum fra kl 1830. For deretter å bevege oss til Høyeggen med tradisjonell sirkeltrening kl 2000.
Oppmøte og start fra parkeringsplassen utenfor rådhuset mellom kl 1830— 1900.
Kort og lang løype.
Vert for kvelden er Stein Ivar
Siste fra Melhus Idrettslag
Klubbmesterskap på Grønneset onsdag
21.06.2026
Seier også i Klæbu!
17.06.2026
Nå er det virkelig håp!
14.06.2026
Fartsfylte løpedrakter i KM stafett!
07.06.2026